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markstones Institute auf der EMAC Konferenz

Prof. Dr. Kristina Klein, Prof. Dr. Christoph Burmann, Anna Sophie Hollstein, Franziska Frese, Luisa Mahn, Olga Bosak and Dr. Michael Schade präsentierten mehrere Forschungsprojekte auf der EMAC 2023 Konferenz.

Auf der EMAC Annual Conference 2023 in Odense, Dänemark (23. – 26. Mai) wurden mehrere Forschungsprojekte vom markstones Institut vorgestellt:

  • Anna Sophie Hollstein, Franziska Frese, Tanja Fink, Michael Schade, Christoph Burmann (markstones Institute): “Why Do You Like the Post? An Explanatory Approach of Micro, Macro and Mega Influencers’ User Engagement Statistics”
  • Franziska Frese, Michael Schade, Christoph Burmann, Eike Abraham (markstones Institute), Christopher Kanitz (University of Applied Sciences Upper Austria): “To link or not to link - Which type of retailer brand should use a linked PL branding strategy?”
  • Luisa Mahn, Michael Schade, Christoph Burmann (markstones Institute): “Role Perceptions of Influencers in Virtual Selling Tools: How Do Consumers Perceive the Influencer’s Role in Fashion Hauls on Instagram, and How Do These Perceptions Affect Purchase Intentions?”
  • Olga Bosak, Maik Eisenbeiß, Kristina Klein (markstones Institute): “Can you hear my personality? A conceptualization of a brand voice based on brand personality“
  • Michael Schade, Maik Dulle, Jan Wiezorrek, Stephan Buttgereit (markstones Institute), Christopher Kanitz, Andreas Zehetner (University of Applied Sciences Upper Austria): “Do not underestimate email customization to boost consumer engagement – the impact of the customization elements timing and content”

Wir möchten uns bei den Besuchern unserer Vorträge für ihre anregenden Kommentare und Diskussionsbeiträge bedanken.

Aktualisiert von: Redaktion