Praktischer Sprachunterricht | Klassijiet prattiċi tal-lingwa

15 – 19 Juli 2024

Anmeldung per Mail an maltaprotect me ?!uni-bremenprotect me ?!.de

Teilnehmer Maltesischkurs
Die Teilnehmer des Kurses „Maltese for Beginners“ (2023)
2015_Maltese class
Die Teilnehmer des ersten praktischen Maltesischkurses an der Universität Bremen (2015)

Seit August 2015 werden alljährlich von der erfahrenen maltesischen Lehrerin Sandra Abela einwöchige Anfänger- und Fortgeschrittenenkurse zum praktischen Erwerb des Maltesischen angeboten. Studierende aus Bremen können genauso teilnehmen wie auswärtige Interessierte. Die beliebten Kurse locken nicht nur Teilnehmer:innen von anderen Universitäten Deutschlands, sondern auch aus anderen Staaten von Russland über Schweden, Großbritannien und Spanien bis in die USA.

Ta’ kull sena, sa minn Awwissu tal-2015,  jiġu offruti korsijiet prattiċi ta’ livell bażiku jew avvanzat biex, taħt il-gwida tal-għalliema esperjenzata Sandra Abela, dawk interessati jistgħu jitgħallmu l-Malti fuq medda ta’ ġimgħa. Jistgħu jattendu u jipparteċipaw kemm studenti minn Bremen kif ukoll studenti interessati li mhumiex minn Bremen. Il-korsijiet popolari jattiraw parteċipanti mhux biss minn universitajiet oħra fil-Ġermanja iżda wkoll minn pajjiżi oħra, fosthom mir-Russja mill-Isvezja, il-Gran Brittanja, Spanja u l-Istati Uniti.

Vergangene Kurse | Klassijiet tal-passat:

Juli/August 2023

August 2019

August 2018

August 2017

Everyday Maltese for advanced learners

August 2016

Maltese for Beginners

Maltese language course for advanced learners

August/September 2015

Introductory Maltese