Sie sind hier:
understanding modern automation and communication systems and their relevant components. During the study courses, mini project and the final master thesis, the students learn the basic scientific concepts
Bereich: FB1
Weiterbildungen »Klinischer Monitor (CRA)«, »Gepr. Pharmareferent/in (IHK)« ,»Studienassistent/in (Study Nurse)« sowie »Medical Science Liaison Manager« an. Unsere Seminare richten sich vor allem an Nat
Bereich: Sites
Englisch) The English Language Education team welcomes you to our website! For students attending the study programme E-SC with the aim of becoming a teacher, the field of English Language Teaching is a substantial
Bereich: FB10
e Bremen at a glance Come for an Exchange Studieren an der Universität Bremen 2021/22 What can I study at the University of Bremen? Short videos about the University of Bremen Master studieren an der
Presuppositions of determiners are immediately used to disambiguate utterance meaning: A mouse-tracking study on the German language. Psychological Research, 85, 348-1366. Schneider, C., Bade, N., & Janczyk,
Bereich: FB11
aus Konsumentensicht", betreut von Prof. Dr. Maik Eisenbeiß - Sophie Gerdemann mit "An Empirical Study on Brand Activism and Consumer Behavior“, betreut von Prof. Dr. Kristina Klein - Isabelle Hagedorn
Bereich: FB7
Stradbroke, England: Tarquin Pub., S. 242ff, 1989. Baker, G. L. und Blackburn, J. A. The Pendulum: a case study in physics. Oxford University Press, 2005. Putranta, H. und Kuswanto, H. Spreadsheet for Physics:
Bereich: FB3
NeSSy NeSSy: The Neuroleptic Strategy Study / EudraCT-Number 2009-010966-47 Projektbeginn: 2009 Förderung: Bundesministerium für Bildung und Forschung ( BMBF ) Clinical Effectiveness Of The Newer Antipsychotic
dem Hanse-Wissenschaftskolleg (HWK) in Delmenhorst. Das HWK ist unabhängiges Institute for Advanced Study und wird von den Ländern Bremen und Niedersachsen getragen. In Feldern, die zu den Universitäten Bremen
Bereich: Kooperationen
University of Bremen, Germany, has a rich and impactful track record in pushing the boundaries of the study of mediated multimodality. Through internal, national, and international cooperative project work