Sie sind hier:
über das e-Portfolio p:ier bereitgestellt. Dabei orientierten sich die Prompts an dem… mehr Stefanie Hehner: „Past encounters with Englishes as opportunities for reflection“ Over the past two decades, many
Bereich: Sites
Christine Knipping (Projektleitung 2. Phase, Mathematik), Dr. Fiene Bredow, Dr. Erik Hanke, Stefanie Hehner, Nelli Mehlmann, Nils Quentel, Dr. Ingolf Schäfer, Daniela Schansker, Dr. Hendrik Schröder Worum
Bereich: FB3
Implications and Innovative Approaches to Language Teaching , edited by Marcus Callies and Stefanie Hehner. Routlegde, 2022, pp. 91-112. Giesler, Tim “Start afresh or return? The impact of the Reform Movement
Bereich: FB10
Implications and Innovative Approaches to Language Teaching , edited by Marcus Callies and Stefanie Hehner. Routledge Research in Language Education, 2022, Routledge. Giesler, Tim & Pfingsthorn, Joanna.
Th./ Walm, M. (Hrsg.): Zur Ethik pädagogischer Beziehungen. Bad Heilbrunn: Klinkhardt, S.151-161. Hehn-Oldiges, M./ Ostermann, B. (2021): Ampeln und andere Ermahnungssysteme – problematische Strategien
Bereich: FB12